Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar fouten moeten wél worden opgelost. Als u over iets ontevreden bent of als u van mening bent dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, verneem ik dat héél graag van u.

Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan altijd proberen op te lossen. We willen er ook van leren voor de toekomst. Daarom stel ik het zeer op prijs als u mij hierover informeert.

Bespreek uw klacht eerst

Als u onverhoopt ergens niet tevreden over bent dan hoor ik dat graag van u. Bespreek uw ontevredenheid liefst in een persoonlijk gesprek. Meestal is er een simpele oplossing en die bied ik u natuurlijk graag!

Officiële klacht indienen

Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid en bent u nog steeds ontevreden? Dan kunt u de klacht via het contactformulier op deze website omschrijven. Soms kan het helpen om uw ontevredenheid ‘op papier’ te zetten waardoor beide partijen het even kunnen laten bezinken.

 

Na ontvangst ga ik met uw klacht aan de slag en zal ik u van de voortgang op de hoogte houden. Ik streef ernaar uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van uw klacht inhoudelijk te reageren; indien dit niet lukt wordt u ingelicht over de reden van het uitstel, en wordt een schatting gegeven binnen welke termijn er wel een reactie kan komen.

 

SPPD

Heeft u een klacht over de kwaliteit of trainingsmethoden van uw instructeur en komt u er met mij niet uit? Dan heeft u ook de mogelijkheid om zich te wenden tot de SPPD (Stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen) www.sppd.nl.

  

E-mailen
Bellen
Map
Info